Tema: Re: Odontologu rumai ?
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-12-30 13:00:27
Vat tame ir bajeris, kad buvimas nariu yra grieztai privalomas. Gali ir
nebut nariu, bet tesdamas licenzija privalesi sumoket uz visus nebuvimo
metus.
Yra zmogus AAE narys, bet tai grynai savanoriskas reikalas. Licencija ten
izduota gal;ioja be apribojimu 5m
Advokatai nezinau kaip , nes ner bedros praktikos advokatu kurios priziuri
ministerija, ir kokiu nors baudziamuju bylu advokatu, kurie per prievarta
ikisti kokiems nors advokatu rumams