Tema: Re: Odontologu rumai ?
Autorius: Fred
Data: 2011-12-30 12:47:34
    Ponas Signalizacija, man rodosi butent si klausima as keliau koki pusmeti-metus atgal. Suzinojome, kad galima nepriklausyti, bet bus problemu, kai reikes testis licencija, nes licencija tesia tik Rumu nariams. Dar kazka diskutavome ... A, dar suzinojau, kad advokatai, rodosi, dar toki dalyka turi.
    Padiskutuokim dar karta, atsviezinkim zinias.