Tema: Re: Shuo
Autorius: Vilkas Pilkas
Data: 2011-12-21 10:00:28
Ta prasme issikraustyti i nama tokioje vietoje, kad aplinkui kaimynai shunu
nelaikytu ?
Nes man asmeniskai jau geriau shuo pas buto kaimyna lojantis diena ir
nutylantis vakare, nei kaimyniniu vienbuciu namu shunys, lojantys bet kuriuo
paros metu pamate praeivi, pamate kate, pamate eziuka ruke ar Menuli.