Tema: Re: Shuo
Autorius: infernal
Data: 2011-12-18 20:52:17
O kas yra igaliotinis?

Kol kas aš dar nieko nedarau, įtariu primiausia ir eisiu draugiškai
pasikalbėti. Bet prieš tai noriu savo teises žinoti, kad neiti visai
tuščiomis rankomis. Labai įdomu kaip yra oficialiai, ar tokie
augintiniai neturėtų būti derinami su kaimynais? Pvz aš parsinešiu namo
kokį nors kitą naminį gyvūną - ožį ar gaidį, kuris 4h ryto giedos vietoj
žadintuvo, kaip tada bus?