Tema: Re: alambikas (dekoracija virtuvei)
Autorius: Sail
Data: 2011-12-08 13:48:06
Nu bbz, gincytis nematau prasmes, tikekit kuo norit - ar rusija su jos
praktika ir n zmoniu patirtimi, ar gaspadine.lt?

Ir realiai paskaityk geriau, net gaspadine neraso, kad kaitinama ant ugnies.
Taip, raugo inde nusistovi temperatura, zemesne nei 100 laipsniu, nes
spirito tirpalas verda prie zemesnes temperaturos. Taip, pagal temperaturos
dinamika inde ir kondensatoriuje daug kas matosi.
Bet kaip kaitinama, tai ir neparase

Reliai kaitinti juk galima ir inda inde, ir galima isvaryti be garo.