Tema: Re: alambikas (dekoracija virtuvei)
Autorius: Pi.
Data: 2011-12-08 13:33:48
http://www.gaspadine.lt/patiekalas/samagonas_samane.html
 biski ne tiesa pasakoja sail, kad tik garu varoma..

Distiliacija vyksta kaitinant rugių raugą, distiliacijos aparate. Kaitinant
raugą, svarbu palaikyti tinkamą, maždaug 78-82 laipsnių, temperatūrą. Jei
temperatūra žemesnė, nei 78 laipsniai, išsiskiria labai nuodingas metilo
spiritas. Kai temperatūra pasiekia 83 laipsnius, išsiskiria ne ką mažiau
nuodingas propanolio spiritas. Tuo atveju, jei raugas užverda, jis pridega
ir tampa netinkamu, išvaryta degtinė smirda degėsiais, turi labai daug
nuodingų sunkiųjų spiritų.