Tema: Re: Kaip del vagiu? [link]
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-23 18:57:03
Jo - nesupratau apie ka. Bet isibrovelio fizinis buvimas nelabai turetu
kazka reiksti. Sakykim kazkas ish lauko kirviu kapoja mano buto duris.
Nesvarbu, kad jis stovi laiptineje - jis vistiek braunasi i mano busta.

"pjezo"  wrote in message news:jaj814$969$1@trimpas.omnitel.net...

Linai- o kas ir kada sake kad negalima gintis viesoje vietoje (kad ir tavo
minimam wc)?
Ginkis i sveikata ir net gi del didelio sumisimo ar isgascio gali pasiusti
uzpuolika pas sventa Petra...

Kalbama apie busto savoka ir su tuo susijusia 28 str. 3 d. formuluote
"Butinosios ginties
ribu perzengimu nelaikoma /-/arba ginantis nuo isibrovimo i busta padaryta
veika."
kuomet istatymas nereikalau pilnu kelniu baimes si sumisimo- pakanka vienos
salygs- isibrovimas i busta-ir net kelione pas sventa Petra uzpuolikui
neturi kelt problemu besiginanciajam