Tema: Re: Kaip del vagiu? [link]
Autorius: ManXP
Data: 2011-11-23 13:43:38
Tai po kambari vaiksciot irgi nedraudziama... Bet vat kazkoks idiotas pasove
toki, kuris vaiksciojo, nu...

"Shlipsas"  wrote in message news:jaija7$cb5$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip mano atveju policija konsultavo - balkonais laipioti nedraudziama :) Na
bet cia patruliai taip nuomone ishdeste - nzn kas kompetitingiau tai padaryt
galetu.

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius