Tema: Re: Paveldejimas
Autorius: Johnas
Data: 2009-02-27 12:02:30
Davai aš kitaip biškį paskaičiuosiu:) (nes sutuoktinis dalijasi su pirmos, o ne antros eilės paveldėtojais, tai reiškia, jam priklauso ne 0.5, o tik 0.25)

Taigi,
1. Vyras (TT) + žmona (ZZ) + vaikas2 (Vv2).
2. Pripliusuojam VyroVaikas1 (Vv1) ir VyroVaikasNesantuokinis (VvN);
3. Turtas - antroje santuokoje pirktas NT.

--------
Faktas Nr.1: mirė žmona.

TT pa defaultu priklauso 0.5 NT. ZZ dalis (0.5NT) dalijama jos turto paveldėtojams tokiu būdu: 0.25 sutuoktiniui, o likusi 0.75 dalis - visiems JOS vaikams.

Gaunam:
* TT nuosavybė į 1/2(nuosava dalis) + 1/2*1/4 (palikimas) = 5/8 NT; (taigi, tėvui liks ne 0.75 turto, o 5/8) ;)
* Vv2 nuosavybė: 3/8 NT;

---------
Faktas Nr.2: po to mirė vyras (TT);
Jei nespėjo įsigyti kito sutuoktinio, tai visas turtas dalijamas 1 eilės paveldėtojams (Vv2+Vv1+VvN).
5/8 NT *1/3 = 5/24 viso NT.

Gaunam:
* Vv2 nuosavybė: 3/8 + 5/24 = 14/24 NT; (tai šiek tiek daugiau, nei 0.5NT, prašom atkreipti dėmesį)
* Vv1 nuosavybė: 5/24NT;
* VvN nuosavybė: 5/24NT;

Priz v studiju!@