Tema: Re: del vekselio ir skolinamu pinigu
Autorius: T:\)
Data: 2009-02-26 20:42:23
tik automobilis (ir kitas registruojamas turtas) kazin ar tinka tam reikalui. Nebent, paskolinimo metu persirasai registruota turta sau. O smutkes jei uzstatines, tai irgi reikai ziureti kokia ju reali verte ir i paskolos sutarti reiktu konkreciai isvardinti kas yra uzstatoma, kad paskui neapkaltintu vagyste ar pan. Na cia mano ne teisininko nuomone.

T:)