Tema: Re: del vekselio ir skolinamu pinigu
Autorius: T:\)
Data: 2009-02-26 18:52:05
su vekseliu gali tik greiciau eiti pas anstoli skolos isieskojimui. Pagal savo natura vekselis neikaip neuztikrina skolos atgavimo, o tik sudaro palankesnes salygas jos isieskojimui. Jei nori garantiju - laiduotojas. Jis gerai, bet jei tai seimos narys, tai nebenorint grazinti abu gali pasidaryti beturciais ir ilgam :) Jei nori kitokiu garantiju - turto ikeitimas. Taciau tiek kas skolinasi tiek laiduotojas, turi jo tureti ir jis turi buti neikeistas. Kita problema to turto verte. Ir beje, turto ikeitimas turetu buti registruotas hipotekoje, kad negaletu parduoti ir pan.
Jei sudesi siuos visus saugiklius tai gausis, kad tu keli reikalavimus kaip bankas (o jam net paparasciau sutavrkyti visa juridine puse), isskyrus gal palukanas. Bet jei jie negauna paskolos is banko, tai vadinasi ne viskas taip gerai. Pagalvok, is ko jie grazins tuos pinigus, ir netikek rozinem spalvom. Jei ju pajamos sunkiai dengia paskola, tai didele tikimybe, kad tureis problemu susigrazinant. Kur geriausiu atveju liksi su ikeistu turtu ir suksi galva kaip ji paversti pinigias arba blogiausiu sukisi pinigus bylinejimuisi ir nieko neatgausi.

Jie suma nedidele ir tai tau neskausminga butu ju netekti, skolink. Jei tai tau reiskminga suma, pasiulyk kreiptis i banka.

T:)

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:go6esc$fva$1@trimpas.omnitel.net...
Tegu įkeičia turtą jei jau jo turi.