Tema: Re: Vel apie salies skola
Autorius: Vasaris
Data: 2011-10-03 21:39:54
> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:j6bpme$n67$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai kad piktiniesi žmonėmis, lyg jie būtų kažkokie demonai. Žmogus visų
> pirma yra biologinė būtybė, kaip ir visi, jie atsirado ir išplito dėl
> to, kad galėjo sėkmingai pasidauginti, atsikovoti sau išteklių iš kitų
> rūšių, galiausiai įsisavinti vis naujas nišas, kurių iki šiol nesugebėjo
> nė viena kita rūšis. Priedo, jie jau pradeda numatyti įvairių išteklių
> ribotumą ir bando kontroliuoti jų naudojimą. Priedo, kai kurių
> visuomenių, netrūkstančių išteklių, gausėjimas netgi sustojo.

Kita atšaka daug išsamesnė, manau čia nebeverta plėtotis.

> Tad ko čia taip putotis, ar traukia kas iš tavo burnos duonos kąsnį, ar
> atiminėja iš tavęs žaislus? O tu - "nebeduoti maisto tiems, kuriems
> trūksta", "priverstinai sterilizuoti juos" ir pan. Taip iš šalies
> pažiūrėjus esate tikrai isteriška ir agresyvi asmenybė.

Dėl šito aš jau atsakiau kitoj temos atšakoj :-)
Tai, kad esu laikomas vos ne antikristu, man visiškai nėra jokia naujiena. Priešingai, tai esminė ir neatskiriama proceso dalis ;-). Proceso, kuris man teikia didelį malonumą, ir kurio eigoje, kad ir kaip bebūtų keista, kol kas niekas nenukentėjo.