Tema: Re: Vel apie salies skola
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-30 22:22:56
Vasaris rašė:

> Manęs nedomina valdininkų "sprendimai" ar veiklos imitacija. Mane

O turėtų. Tavo asmeninis nusiteikimas, suprantama, yra labai svarbus,
reikšmingas (kaip gi čia nepacituosi Mamuto gal ir
percituotos/pertransliuotos išminties: jei nori keist pasaulį, keisk
pirmiau save), tačiau kitiems (gal net ir kritinei masei) orientyrą ir
gaires rodo valdininkų (protingųjų, išrinktųjų, atstovaujančiųjų,
vadovaujančiųjų) sprendimai. Kai jie tokie ciniški, tai bent jau mano
asmeninis nusiteikimas keisti pasaulį per save labai susvyruoja.