Tema: Re: Del mokejimo uz siluma bendroms patalpoms
Autorius: posix
Data: 2011-09-24 23:54:41
2011.09.24 23:24, ejs rašė:

> XZ. Bet moku už administravimą. Tegu ir nurašinėja skaičiukus.
> O iš principo - kodėl negalima mokėt administratoriui? Bendrija gali
> pirkti šiluma, o administruojamas pastatas - kažkodėl ne.
> Be to įvedus individualią apskaitą toks anachronizmas kaip tropinės
> gėlės daugiabučio laiptinėse labai greitai išnyks.

O butu duju skaitliukai kur? Bute ar laiptineje? Jei vistik bute, tai
pagal analogija ar pas tave namo administratorius kiekviena menesi
ateina nurasineti vandens skaitliuku? Jei vistik ateina, kas draudzia ju
neisileisti? Skaitliukai ne ju, paslaugos jie netiekia, su jais neturi
jokios sutarties, tai nera bendra namo inzinerine sistema.
Administratorius sitaip net nezais, neims pinigu uz sildyma, o tuo
labiau neskaiciuos saskaitu.. Vienintelis kelias - statyti nuotoliniu
budu nuskaitomus skaitliukus dujoms, tada administratorius perduos siuos
duomenis centrinio sildymo tiekejui, o tas paskaiciuos. Bet
besisildantis dujomis dar su jais kazkokia sutartele tures pasirasyti,
nes kaip suprantu jis kartais nores gauti dali pinigu is kitu namo
gyventoju uz tai kad jis taip pat sildo laiptine. Ar ne atrodo per daug
biliberdos kur daugiau problemu negu naudos?

> Kol patalpose palaikoma ne žemesnė nei HN numatyta t-ra - niekas niekam
> neskolingas. Jei kaimynui reikia +30C - kuo aš kaltas, kad mano butas
> prišildomas nuo jo sienos?

Tuose namuose, kur yra centrinis sildymas ir individualus skaitliukai,
18 laipsniu palaikantis kaimynas yra nubaudziamas ir apmoka didesne dali
nuostoliu negu like kaimynai. Kitaip tariant jei sildosi maziau negu
namo vidurkis, pagal tam tikras metodikas jis gauna "baudele" uz
nesisildyma.