Tema: Re: Del mokejimo uz siluma bendroms patalpoms
Autorius: ejs
Data: 2011-09-24 23:24:17
2011.09.24 21:53, posix rašė:

> O tada prisides prieziura, skaitliuku nurasymai, ir mokesciai uz tai ir tt.

plius metrologinė patikra.
Ir tai bus įskaičiuota į šilumos tarifą. Tačiau tokiu atveju bus sunku
paleisti šilumnešį visu pajėgumu tuomet, kai galutiniam vartotojui to
visai nereikia.

> Jus uz sildyma mokat namo administratoriui?

XZ. Bet moku už administravimą. Tegu ir nurašinėja skaičiukus.
O iš principo - kodėl negalima mokėt administratoriui? Bendrija gali
pirkti šiluma, o administruojamas pastatas - kažkodėl ne.
Be to įvedus individualią apskaitą toks anachronizmas kaip tropinės
gėlės daugiabučio laiptinėse labai greitai išnyks.

> Tai kur didysis ekonominis efektas? As isivedziau dujas ir noriu gyventi
> tarkim prie 19, o balandi gal is viso nejungsiu sildymo, nes lauke
> silta. Centrinis pleskina iki 23, man dar jiems primoketi reikia.

Kol patalpose palaikoma ne žemesnė nei HN numatyta t-ra - niekas niekam
neskolingas. Jei kaimynui reikia +30C - kuo aš kaltas, kad mano butas
prišildomas nuo jo sienos?

--
ejs