Tema: Re: poreikiai
Autorius: Final Contact
Data: 2011-09-22 13:28:26
man sake darbdave is reklamos firmos, po to as pats esu
taip sakes bomzhei, kuria sumushem, ant galo pasakiau:
gyvenimas ziaurus, bet pats sunkiai tuo patikejau, kazkaip
keistai skamba, man kai taip pasake tai daug metu praejo
ir as nesu tikras ar gyvenimas ziaurus ar neziaurus, nes
esu situs zodzius pasakes ne vienam zmogui ir bent du kartus
man pasake, kad gyvenimas neziaurus, vienas psichikos ligoniu
klube pasake: gyvenimas neziaurus, likimas ziaurus, turbut turejo
omeny, kad likimas ziaurus, kad serga psichikos liga, jam buvo
57 metai, po to kitas sake, kai taip pasakiau sako: nieko cia ziauraus
nera..