Tema: Re: teise i gyvenima.
Autorius: Vasaris
Data: 2011-09-13 19:42:13
"finalinis kontaktas" <jumoras@komedija.lt> wrote in message news:j4mrfd$hb4$1@trimpas.omnitel.net...

> Mano meshlas toks, as atsiverchiu alio reklama => darbas siulo ir skaitau.

Tai aš tau ir bandau pasakyti, kad gali koreguoti elgesį, kuris skatina pirkti Alio reklamą ir pagal ją rinktis darbą. Tik šito elgesio korekcijos pabandymo pasirinkimas yra tavo paties asmeninis sprendimas.

> Kitu galimybiu va jau 10 metu neturiu, o reiskia beveik nera sansu, kad
> ju atsiras.

Kodėl "neturi galimybių" - aš nežinau ir spėliot nesiruošiu. Bet kad jų yra ir tu jų nematai - tas man akivaizdu. Akcentuoju, kad nematai, o ne nenori matyti.

> O ten visi darbai juodi, moka visur apie 1000. Man atsibosta labai
> greitai tokie darbai, arba buna per sunkus arba per sudetingi ir as iseinu,
> ir va jau 10 metu kaitalioju darbus po menesi padirbes.

Tai žiūrėk ką pats turi - turi užsispyrimą eiti ir bandyti. O tai jau yra labai daug. Nes būna atvejų, kada žmogus guli, žiūri į lubas ir viskas px.

Problema tik ta, kad tavo bandymai matyt yra tokie kaip bandymai prakalti galva sieną, vietoje to, kad pamatyti kaip ją apeiti, arba gal išvis apsisukti ir neiti klaidinga kryptimi.

> Kartais kai dirbu prasishviecia tokia mintis, kad as cia vargstu dirbu,
> nervuojuosi, o namuose taip lengva kai nieko nereikia daryti ir as
> iseinu.

Namuose nėra lengva. Pats sau meluoji. Namus taip pat reikia tvarkyti, prižiūrėti, rūpintis - tai "juodas" darbas. Arba finalinis kontaktas vyksta jau favelose/lindynėje.

> Cia kaip gerai "news.omnitel.net'as" pasake, kad nedirbu juodo darbo
> ir nesiruosiu dirbt, tai ir man tas pats.

Nėra jokio "juodo darbo". Čia tik visuomenės vertinimai ir tavo paties daugiau ar mažiau sąmoningas sutikimas akceptuoti arba ne šitas normas. Čia buvo rodosi lierytyje straipsnis apie persidirbusius nuo informacijos ir mokslų žvaigždūnus. Vienas ten buvo puikus informatikas iki kažkurio vidurinio kurso, bet persidirbo ir turėjo pasakyti "ate" karjerai. Dabar dirba automechaniku ir yra laimingas. O gal po kelerių metų dirbs dar kažkuo kitu.