Tema: Re: poreikiai
Autorius: Final Contact
Data: 2011-09-21 21:39:37
diena minciu nekyla, reikia man apsimesti psichiniu ligoniu
ir rasinet nesamones, nes pagal Darwino teorija vyksta atranka,
o atranka pasireiskia tuo, kad ne visi turi vaiku, o reiskia ir zmonas.
O tai reiskia, kad dalis nelaiminguju, kurie neturi nei sekso, nei drauges,
nei zmonos lieka vienishi ir ju genai ishnyksta. Taciau vienatve yra
skausminga.
Norisi aukstu pareigu, pripazinimo, drauges zmonos, romatikos ir tt.
o kai viso sito nera tai zmogus kaip vilkas mirstantis is bado blashkosi ir
is paskutiniuju bando pagauti zuiki, nenori susitaikyti su likimu, taip
ir vienishas zhmogus eina is proto uztat ir rasineja internete nesamones...