Tema: Re: apie privaziavima prie telkinio
Autorius: UbijcaSeldon
Data: 2011-09-06 12:01:48
Matau diskusija virto dviejų nuomonių priešprieša ir toje  vietoje užstrigo:
Vieni dėsto, kaip nepatogu nusigauti iki gamtos, kai naujieji žemvaldžiai
totaliai aptvėrė ežerus.
Kiti dėsto - o man pox, kad jūs ubagai nenusigaunat. Mano žemė, man nerūpi
jūsų problemos, juolab, kad įstatymai mano pusėje.
Šioje vietoje išties nėra apie ką toliau kalbėt - sotus alkano nesupras.
Vakar dar buvai ežere toks pats svečias, kaip ir tūkstančiai kitų ten
besilankančių, o šiandien nuplėšei visomis tiesiomis-netiesomis sau rojaus
gabalą žemėje, legalizavaisi ir iškarto persimetei į kitą barikadų pusę.
Aš jau minėjau, kad po nepriklausomybės atstatymo tas sodybų ir masinis vilų
atsiradimo pakrantėse vajaus niekaip negali būti paaiškintas istorinės
teisių į NT atgavimo apraiškomis. Ir spaudoje ir kitose informacijos
priemonėse mirga-marga nuo gausybės NT aferų istorijų, bet kaip sakoma -
šunys loja, karavanas eina.
Postringavimai "Ar turi įrdymų","Ar čiupai už rankos","Nepagautas - ne
vagis" - vagių mėgiamiausias argumentas, kaip sakoma, nugalėtojų neteisia.
Kad pas mus teisinis bespredelas, kad už pavogtą alaus butelį gali atsidirti
cypėje greičiau, nei už pavogtus milijonas, milijonines aferas - tai mūsų
kasdienybė. Kad tokios NT aferos yra praktiškai neįrodomos, tas taip pat
akivaizdu. Nenubaudžiamumas gimdo nusikalstamumą, tai ir yra pagrindinė
prielaida to proceso, kurio pasekoje išties kasmet turim kuo mažiau
galimybių pailsėt gamtoje.
Vienintelis šios situacijos civiziluotas sprendimo būdas - iašaiškinti visus
NT aferų faktus ir grąžinti pavogtas žemes valstybei, t.y. visiems mums. Bet
mūsų šalies sąlygomis tai utopija, nesu net girdėjęs tokių faktų, kad bent
vienas new-fazendeiro netektų savo pilies.
O beje, tie, kas čia vis sarkastiškai mosikuoja kominunizmo skuduru, neva,
visi, kas pasisako prieš new-žemvaldžių savivolę yra raudonos spalvos. Visų
revoliucijų prielaida ir buvo tame, kad turtingieji perlenkdavo lazdą -
priplėšdavo be saiko, tą priplėštą turtą pilnai legalizavo jų pačių sukurta
jiems palankia įstatymine baze. Tad "ubagai" tiesiog neapsikęsdavao, nes
kaip ir prarast jau nebeturėjo ko.
Tad ne visuomet pasiteisina metodas - pavogiau, legalizavau ir man ubagų
dejonės visiškai pox.