Tema: Re: apie privaziavima prie telkinio
Autorius: Struktur
Data: 2011-09-02 13:25:09
Nu gerai tu cia sudestei.

Realija is patirties su "paveldeda zeme". Tvarkesi senelis zemes
atkurima, norejo pats tyliai viska pasidaryti... nespejo, pasimire...
Pereme jo vaikai ta reikala. O zeme kaip tik ant laaabai grazaus ezero
kranto su pusiasaliu :) Kai gavo isvadas issiziojo... ana zeme jau
sugebejo pakeisti TRIS seiminkus. Bilinetis? Finansiskai nepatemsi ten
bilinetis, ne to kalibro "seimininkai". nedaug ten tos zemeles, kokie
3ha, bet vistiek... Zemetvarka pasiule "jamkit va sita ezera" :) Aplink
visa ji jau "atkurta" nuosavybe :) Nu tos balos vienaip ar kitaip
nereikia, o per "atkurta" privacia nuosabybe net nusimaudyti numynes
 >200km prasibrauti negalesi, tai kam? :) ....

Cia viskas butent apie _atkurta_ nuosavybe :)