Tema: Re: Servitutai
Autorius: ejs
Data: 2011-08-18 00:25:49
On 08/17/2011 11:56 PM, Laurynas wrote:

> "ejs" <ejs@no.where> wrote in message

> galima, kodėl gi ne

vat "kodėl ne", niekas nepasako.

> jei servitutas nustatytas administraciniu aktu, kaip ir nereikalingas.

DP organizatorių ir žemės sklypo savininkų notariškai patvirtintu
tarpusavio sutarimu.

> Problema tame, kad Lesto, vandenys, dujos nori atskirų servitutų, o tu
> nori duoti vieną, nes tada manai, kad apsaugos zona sumažės?

ne manau, o žinau. Apsaugos zonos gali dengti viena kitą, svarbu
išlaikyti ne mažesnius nei reglamentuota atstumus tarp komunikacijų. O
tarp jų tikrai ne 2m reikia...

--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų