Tema: Re: Servitutai
Autorius: ejs
Data: 2011-08-17 21:52:11
On 08/17/2011 08:59 PM, Laurynas wrote:

> 4.111 straipsnis. Servituto sąvoka
>
> 1. Servitutas – tai teisė į svetimą nekilnojamąjį daiktą, suteikiama
> naudotis tuo svetimu daiktu (tarnaujančiuoju daiktu), arba to daikto
> savininko teisės naudotis daiktu apribojimas, siekiant užtikrinti
> daikto, dėl kurio nustatomas servitutas (viešpataujančiojo daikto),
> tinkamą naudojimą.
>
> 2. Pasikeitus tarnaujančiojo ar viešpataujančiojo daikto nuosavybės
> teisės subjektui, nustatytas servitutas išlieka.

ir? Po šiandienos pokalbių LESTO, vandenyse, LD ir pas notarus tuos
straipsnius vos ne mintinai moku ;)

mane domina ar įmanoma perleisti servitutą (teisę naudotis svetimu
daiktu tam tikriems tikslams) kitam asmeniui, neapiforminant naujos
servituto sutarties.

--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų