Tema: Re: Servitutai
Autorius: ejs
Data: 2011-08-17 23:24:04
On 08/17/2011 10:29 PM, pjezo wrote:
> ir kas neaiskaus?
> perleidus viespataujanti daigta servitutas islieka naujam viespataujancio daigto savininkui.
>
> pats ervitustas, be viespataujancio daigto, nera niekaip perleidziamas/perduodamas.

pjezo, gaudyk bučkį.

Jei servitutą galima suteikti viešpataujančiam daiktui, kurio savininkai
yra fizinių asmenų grupė, tai jį lygiai taip pat galima suteikti ir
grupei viešpataujančių daiktų, kurių savininkai yra atskiri juridiniai
asmenys?

Tokiu atveju, jei servitutas suteikiamas juridiniams asmenims, įskaitant
LESTO, Lietuvos dujas ir vandenis, aš aš viso čia nereikalingas?

--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų