Tema: Re: Meniu
Autorius: Nitro
Data: 2011-08-12 17:04:28
o kam tau 100 rusiu apelsinu sulciu? Jei 100proc sultys - skonis neturetu
labai skirtis :)

"T:)"  parašė naujienų news:j22jmp$mgj$1@trimpas.omnitel.net...

su sultim tai tendencija tragiska. Dar atrodo visai nesenai jei perki
apelsinu sultis uz trajaka, tai budavo visos 100 proc (aisku is
koncentrato). Dabar kainos atrodo didesnes, bet kai pasiemes pakeli pamati
ant jo 50/50 ar vos ne 25 sulciu /75 vandens, tai net nekyla mintis tokiu
pirkti nei uz 2 litus :) O sudiniausiai yra tai, kad kuo toliau tuo mazeje
pasirinkimas sulciu kur butu 100 proc neatsizvelgiant i kaina.

T:)