Tema: Re: Meniu
Autorius: Sail
Data: 2011-08-12 09:02:02
Vokietijoj tai patrumpintu uz tokius bajerius vienareiksmiskai. Rode tokia
laida, kur pica buvo su kumpiu, o dedavo kumpio padjobke.
Tai nors pagal skoni atskirt be sansu, patrumpino, nes turi buti tai, kas
parasyta.

Pirkau tautinius ledus, taip ant ju ir buvo parasyta, taip pat ir daugeliu
kitu kalbu. Bet vokiskai buvo istisas straipsnis kazkas panasaus i "ledu
produktas su augalines kilmes riebalais ir kakavos turinciu glaistu".
Saunuoliai tie vokieciai, o tai prekybininkai apipisineja kur tik gali.

Dabar visada stengiuos paziuret vokiska prekes aprasyma ant pakuotes, ten
tiesos daugiau.