Tema: Re: Meniu
Autorius: VNO
Data: 2011-08-12 09:58:39
musu lt kaviniu/restoranu lygiukas ir aptarnavimas ir maisto kokybe...
einant ten reikai is akrto zinoti, akd busi apipistas.

aisku, kad vietoj grietines bus grietines ir augaliniu priedu misinys, kad viesto ten irgi nerasi.
ka jau kalbeti apie sultys - tikiu 100%, akd ju ten niekada nebus.

jau nekalbant apie tai, akd perkant mesos gabala uz 20-30 Lt net svorio neraso.

VNO