Tema: Re: Buto dalie nuoma
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-03 13:01:52
o as manau, kad ralu tik tiek kiek pamatyti skrendanti drambli lietuvoje. Suprantama, tai imanoma, bet... :)

Del vmi - jei tai tikrai ne nuoma, o apmokami tik komunaliniai - tai vmi reiktu irodyti, kad tai nuoma, o ne panauda. Pagal dabartine situacija tai tera tik panauda, t.y. suteiktas plotas nemokamai. Mokejimas uz komunalinius tera kompensacija patirtu islaidu. Net jei ir pritemptu prie nuomos, tai tereiktu susimoketi 15 proc gpm nuo gautu pajamu (psd, sodru ir pan neatsiranda, jei tai nera trumpalaike nuoma (iki 2men)). Kadangi tavo pajamos tera 0 (ar kiek ten galetu pritempti) supranti keiki daug mokescio sumokesi :) Iki nuomos pritempti butu labai sunku jei suteikta panauda yra giminaiciui, socialiai remtinam asmeniui, nuomos rinka toje vietoje lygi nuliui ir pan.

O del remonto - tai visiskas briedas mano nuomone. Juk jie pagerino jo turto bukle ir nepraso uz tai kompensuoti. Jei tai ne ne kapitalinis remontas, tai nesugalvoju net teoriniu galimybiu prisikabinti. Dar sudetingiau jei tas remontas buvo butinas.

T:)