Tema: Re: Buto dalie nuoma
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-03 12:51:28
kiek zinau verslo liudijimo nebera. Bet cia tik mano labai siauras poziuris.
Del viso pikto 1332 informacinis vmi telefonas (nebijok nenubaus paskambinus) :) Arba gali www.vmi.lt pasiskaityti apie verslo liudijimus ir jei riekia pasiskambinti kas isdavineja liudijimus (manau kontaktuose rasi telefona).

T:)