Tema: Re: Draudimas ir žalos atlyginimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-07-29 10:50:42
Nereikia įsatymo konkretaus net. Yra principas "bez bumazki ti nikto, a s
bumazkoj chelovek". Sutaries vykdymas pagal bendrus CK principus vykdomas
tokia forma kaip ir jos sudarymas. Draudimo sutartis privalomai rasytine
forma. Todel ir visi su ja susije klausimai turi buti sprendziami raštu, jei
kuri nors salis to pageidauja. Nors jei lipa ant ragu - siulaipasiimt
negincijama suma ir tik po to kelt bangas - bus paprasciau.

"Martozo"  wrote in message news:j0to0f$a3c$1@trimpas.omnitel.net...

> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
> Nepastebejau. Bet IMHO vaiku darzelis arba realiai - tingejimas dirbt -
> prispaudus turetu sukalkuliuot.

Gal žinai į kokį teisės aktą turėčiau duoti nuorodą, kad jie privalo
paskaičiavimus man pateikti raštu (jei aš to prašau) ?