Tema: Re: Draudimas ir žalos atlyginimas
Autorius: Martozo
Data: 2011-07-28 14:31:47

> Jokie - to patvirtinti nereikia. Yra samata ir jos uzteks.

Dar pasitikslinsiu. Pagal tą punktą už naujas originalias detales mokama kai tenkinama ___bent viena___ sąlyga:
1.  tik pateikus dokumentus patvirtinančius naujų originalių detalių įsigijimo išlaidas.
2. tik pateikus dokumentus patvirtinančius sugadintos transporto priemonės remonto išlaidas.

Todėl punktą aš matau taip: "Draudikui pareikalavus, draudimo išmoka už transporto priemonės naujas originalias detales mokama tik pateikus dokumentus patvirtinančius sugadintos transporto priemonės remonto išlaidas"

Jei nuperku detales ir remontuoju servise - viskas aišku (pirkimo dokumentai + remonto sąmata).
Jei servisas nuperka ir remontuoja - viskas aišku (detalių kainos įtrauktos kartu su remonto sąmata).
Jei remontuoju pats - kodėl turiu pateikti dar kažkokius dokumentus, jei antras punktas to kaip ir nereikalauja (nes prašo remonto išlaidas, o ne detalių ir remonto)