Tema: Re: Draudimas ir žalos atlyginimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-07-28 12:41:06
1. Gali rinktis.

2. Gali pasiimti pinigus ir nieko nepirkti.

P.S. Jeigu draudimo sutartyje nera parasyta, kad konkretus klausimai
sprendziami ne taip.

"Martozo"  wrote in message news:j0r6th$jur$1@trimpas.omnitel.net...

Lyg ir buvo anksčiau klausta bet dabar nepamenu atsakymo.

1. Buvo 2 įvykiai 1 dienos skirtumu. Abu užregistruoti atskirai. Draudikas
įvertina žalą. Įvykiais padaryta žala tarpusavyje nepersidengia (t.y. vienu
atveju šonas, kitu atveju galas). Noriu kad vieno įvykio padaryta žala buvo
tvarkoma autoservise (servisas draudikui tinka, sąmata irgi), o už kitą
įvykį gauti išmoką. Ar gali draudikas teisėtai prieštarauti, ar mano teisė
rinktis kaip žala atlyginama šiuo atveju?

2. Sutinkama su draudiko paskačiuota suma ir norima paimti pinigus.
Draudikas prašo pateikti dokumentus, kad nupikrtos (ar bus nupirktos)
detalės. Klausimas: o tai aš negaliu pasiimti pinigų už man padarytą žalą ir
nieko iš šalies neįsigyti ? Pavyzdžiui pats suremontuoju dalis (nes aš
nusprendžiau kad nors ir nebus pradinis lygis, bet pakentėsiu), o ne keičiu
naujom (su kuo sutinka draudimas). Jei draudiko reikalavimas nepagrįstas -
kaip jam per vieną kartą tai pasakyti su nuorodom į teisės aktus. Jei
draudikas teisus - kur taip parašyta?

P.S. Kalba apie kasko.