Tema: Re: Daugiabučio stogas ir bendrija
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-28 11:48:20
jo sitas argumentas labai liuks, vienu atveju uzteko tik apie tai zodziu uzsiminti ir nusistatymas "stogas - paskutinio auksto problema" kaip mat pasikeite i "stogas gali buti ir mano problema". Paprastesne analogija gali buti pateikta ir su kanalizacijos vamzdziu - paskutiniam aukstui siaip jau gali buti giliai px jei kanaleika uzsikiso, svarbu kad tik butu zemiau jo auskto ir nebutu sustatyti atbuliniai voztuvai visuose butuose :)))

T:)