Tema: Re: Daugiabučio stogas ir bendrija
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-28 10:27:38
na tai, vistiek imi nuotraukas, imi kreipimasi i draudima ir begi pas pirmininka ir sakai va vel apliejo, kreipiaus i draudima, dabar draudimas ismokes pinigus man, o paskui juos regreso tvarka isisreikalaus is bendrijos. Jei realiai pradesit remontuoti stoga, tai gal atsiimsiu prasyma is draudimo... Zinoma tai daugiau blefas - bet gali suveikti :) Reikia paskatiniti pirmininka, kad stogo keitimas butu naudingas ne tik tau, o jam-bendrijai :) Dar gali koki rasta is draudimo jei turi tau palanku pakisti, kad va stogas avarines bukles, atsako bendrija .... (supranti, kad but gerai, kad raste nebutu parasyta "pinigu nemokesim")
Bet kuriu atveju, eini ir tariesi su pirmininku ir skubini ji atlikineti darbus. Uzsimink, kad ruduo ir ziema jau greitai, nuostoliai tik dides.
Beje, didelis patarimas - bandykite itikinti namo kolektyva, kad renovuojant stoga (jie jau keisite visu plotu danga, o ne koki lopa klijuosite) ji butina ir apsiltiniti. Jei nepavyktu itikinti visu, tai virsutinio auksto gyventoju vietoje,net eiciau i kompromisa pasiulyciau pvz 50 (o gal net 100 proc) apsiltinimo medziagos finansuoti is savu lesu, kad tik butu papildomai apsiltintas stogas. Patikek 10 cm polistirolo +2 laipsniai bute - neblogas sprendimas ir vasara jau ne pirtis.

T:)