Tema: Re: Radau veiksminga buda kovai su stovejimo tvarkos pazeidejais
Autorius: Renookas
Data: 2011-07-20 11:13:12
as nieko pries tvarka, iniciatyva, kaip sakai reikia to stvarkos ir kazkas
turi imtis to, bet tik kad nebutu per daug imamasi kur nebereikia ir
liguistiskai i viska ziurima. Ka ten Kedas fotografuoja nezinau, bet jei
tikrai ant zoles pastaciusius, o ne netycia vienu karbiuku piene palietusius
tai viskas teisingai. O del tos ligos aisku buvo pajuokauta, bet ir apts
pastebiu kad per daug daznai cia uzsuku:)