Tema: Re: Radau veiksminga buda kovai su stovejimo tvarkos pazeidejais
Autorius: KEdas
Data: 2011-07-19 12:04:09
2011.07.19 11:47, Edvinas rašė:
> Galėtum konkrečiau papasakoti kaip ir kas?
>
> edpublic@gmail.com

Na, tai elementariai. Surašai koks konkrečiai pažeidimas yra daromas ir
prašai savivaldybės imtis priemonių (jei jie tokią teisę turi).
Aš tokius prašymus siunčiu el. paštu, pasirašytu kvalifikuotu el.
parašu, taip vidutiniškai po 20 per dieną apie skirtingus pažeidimus.
Jei per 20 darbo dienų negaunu atsakymo arba atrašo nesąmonę, paskambinu
ir pasakau, kad būsiu priverstas kreiptis į teismą. Jei situacija
negerėja – ten ir kreipiuosi, o teismas jau nagrinėja ar tikrai
savivaldybė nevykdo savo pareigų.

Dar gali pasinaudoti šia tvarka, bet ji mano atveju mažai padeda, tuo
tarpu kitiems labiau sekasi.
http://auto.delfi.lt/violation/baudos-kvitas-2011-07-19-nuotrauku-albumas.d?id=47740821