Tema: Re: Paliekami vaikai atostogų metų?
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-15 11:14:53
imho, jie uzsilenksi bus ar nebus tie igaliojimai ar testamentai vistiek tures praeiti tiek pat laiko, kad galetum disponuoti tuo turtu kiek ir nesant igaliojimams/testamentams :)
Nes igaliojimo galiojimas berods nutruksta mirus igaliojima davusiam asmeniui.
Testamentas - turto paveldejimo proceduros turi vistiek prasisukti pilna programa, kiek zinau testamentas turi itakos tik kokiomis dalims turtas bus paskirstytas ir kiek zinau, nebutinai tokiomis kaip testamente.

T:)