Tema: Re: Paliekami vaikai atostogų metų?
Autorius: trigras
Data: 2011-07-14 15:16:09
Thu, 14 Jul 2011 14:58:20 +0300, NicMC <jzs@freemail.lt> rašė:

> Ne tėvai prisiplojo, bet tas laikinas "globėjas" prisiplojo, tėvams
> esant kažkur toli. Ir niekas apart to globėjo tiesiog bukai nežino, kad
> jis kažkieno vaikus prižiūrėjo.

įgaliojimas kur nors namie į kampą nugrūstas, ir kas ten žinos, kad toks
parašytas?

> Ir tikrai taip, spėju, kad jei daeitų iki rimtų razborkių, tai laisvos
> formos įgaliojimas gali ir некатить.

Kas čia per razborkės? Kaip dažnai prisiploja? Be to, kad ir kaip blogai
būtų, kažkaip abejoju, kad dėl vieno sykio kažkas pultų atiminėt vaikus. O
jei tai kartojasi dažnai, gal jau problema ir kur kitur? Pats įgaliojimas
gal kažkokais atvejais ir naudingas, bet bent jau aš nelabai matau
praktinio pritaikymo.

> O Petkevičius atostogauja? Kažkaip pasiilgau jo labai konkrečių, trumpų
> ir aiškių komentarų...

Taip. Grįš po poros savaičių - atsakys į visus klausimus. Svarbu nepamiršt
rašyti.