Tema: Re: Paliekami vaikai atostogų metų?
Autorius: roniz
Data: 2011-07-14 09:35:56
Kazkaip juokingai klausimas skamba man :)
Jeigu tikrai yra poreikis kazka igalioti, tai tik su notaru.
O popieriu esant reikalui gali ir tas laikinas globejas surasyti jusu vardu,
vistiek niekinis jis yra.
Darzeliui tai tikrai vienodai, kas atveda vaikus,
ligoninei/poliklinikai - irgi. Reikia med. pagalbos - ji bus be jokiu
igaliojimu :)
Kokiai dar situacijai igaliojimo gali reiketi? As nesugalvoju, bullshit
kazkoks cia.
Gal p. Aras pats vaikus priziuri/augina tik turedamas zmonos rastiska
igaliojima ;)