Tema: Re: IV; Sodra ir VMI cirkai ir detektyvai
Autorius: AurimasB
Data: 2011-07-01 19:41:29
tai va bl, pries mokedamsa ėjau į saodra išsiakint kek čia man mokėt, atspauzdino lapa, na suma su mano suskaiciuota irgi nesutapo, as su konsultante ten bandziau isikaint, bet ziuriu ka ana zino maziau uz mane, aiškina irgi apie kakokia formule, net rodė kur bbz is kokio koeficiento padaugina ir gauna suma, klausiau kas per koeficinetas čia ir iš kur atsirado tai nesugebėjo paaikint :), sako jei taip VMI nurodyta tiek ir mokek, o jei bus per mazai tai reiks damoket :D kolkas niekas nejudino.. bus matyt. bet mano skaičiai gaunsi pagal VMI