Tema: Re: IV; Sodra ir VMI cirkai ir detektyvai
Autorius: Nitro
Data: 2011-07-01 16:59:28
na matai, su sodra nepasikoliosi taip kaip su savivaldybe - jie
savarankiskai nusiims kiek jiems reikia is saskaitos o tada gali bylinetis
ilgai ir nuobodziai :)

"KEdas"  wrote in message news:iukadv$9hk$1@trimpas.omnitel.net...

Laimis rašė:
> Bet kokiu atveju man atrodo neleistina ir  kvaila, kad Sodra
> neatskleidžia ir nesiteikia pagrįsti, kaip jie apskaičiuoja mokėtiną VSD.

O man atrodo, kad neatskleisti kokiu pagrindu yra prašoma patikslinti tą
sumą ir kaip ji apskaičiuojama yra nusikaltimas.
Tai tiesiog reketas ir mokesčių mokėtojų gaišinimas piktnaudžiaujant
tarnybine padėtimi.