Tema: Re: Šaukimas į teismą adm. byloje
Autorius: Nitro
Data: 2011-05-23 19:35:34
sekretore teise tiek, kiek ji tave pakonsultavo - rasteli gali rasyt. Ar i
tai atsizvelgs teisejas - tai kitas klausimas.

"Globetrotter"  wrote in message news:irdutk$6af$1@trimpas.omnitel.net...

Papildymas:

Pasirodo, kad numatomo teismo posėdžio metu turėsiu išvykti darbo reikalais
į komandiruotę. Pasiskambinus teismo sekretorei ir paaiškinus situaciją,
pasakė rašyt pranešimą teisėjui ir išdėstyti aplinkybes, kodėl negaliu
atvykti. Tai gaunasi, kad dalyvavimas nėra būtinas, ar dėl mano nedalyvavimo
gali nukelti posėdį? Ir ar sekretorė teisi, teigdama, kad užtenka "pisulką"
parašyt?