Tema: Re: Šaukimas į teismą adm. byloje
Autorius: zales
Data: 2011-05-16 15:56:15
LR CPK 191 straipsnis. Liudytojo teisės ir pareigos
1. Šaukiamas liudytoju asmuo privalo atvykti į teismą ir duoti teisingus
parodymus. Už liudytojo pareigų nevykdymą šaukiamas liudytoju asmuo atsako
įstatymų nustatyta tvarka.

Man atrodo, kad isimties sitam dalykui, pareiskiant kad teismas vadovautusi
anksciau duotais parodymais, nera. Ar yra? Jei taip, tai kur?