Tema: Re: Kaip kovoti su chuliganais
Autorius: Vasaris
Data: 2011-04-18 08:34:10
"Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:iog0i3$9d5$1@trimpas.omnitel.net...
On 2011-04-17 18:59, Signalizacija wrote:
> Jei tiki kad mentai kazka padarys, kad ramiau gyventum - atsiversk, pasa ir
> pasiziurek adresa, ypatingai atkreipdamas demesi i valstybe

Na, aš esu gerokai didesnis optimistas šiame klausime nei tamsta. Gal
dėl to, jog mažai žiūriu lietuviškas TV? Ir dažniausiai tai pasiteisina.
Kaip pastebėjau, porai žmonių iš šio treado irgi pasiteisino.

Pasiteisino, bet reikia kantrybės ir planavimo į priekį. O čia prasideda problemos su paso paskutinio lapo sekcija "Asmens kodas".