Tema: Re: Kaip kovoti su chuliganais
Autorius: andrius
Data: 2011-04-17 14:34:54
Ok, kad perkėliau viską ant jų mašinos gal ir mano klaida, tiesiog kantrybė
baigėsi tuo momentu.
Teisiniu požiūriu aš pasielgiau taip pat blogai, tačiau ką padarė mano
automobiliui, yra viskas užfiksuota video , plius padariniai nufotografuoti.
ko kita pusė tikrai nedarė.
Aš galiu ir palaukti sekančio įvykio, nes manau, kad jie visvien nenurims.
Tuomet jau pareiškimą neščiau tikrai švaria sąžine.
O ką duos pokalbis su apylinkės inspektoriumi, aš manau, kad kaip tik jis
mėgintų atkalbėti nuo pareiškimo, nes tai būtų jam papildomas rūpestis, tuo
labiau, kad žala sunkiai įvardijama.