Tema: Re: Q: bendruomeniniai santykiai verslo pastate
Autorius: Vasaris
Data: 2011-04-06 17:34:01
"ejs" <ejs@no.where> wrote in message news:inhn80$ota$1@trimpas.omnitel.net...
> 2011.04.06 14:39, Vasaris rašė:
> žiūri kiek reikia galios, kokios kategorijos (NB: gaisro reikalai eina
> pagal I patikimumo kategoriją) ir kiek gali pateikti patalpų savininkas.
> Neužtenka - arba jis didina įvado galią, arba darais atskirą abonentą.

O tai dabar ką - pastate, kuriame nebuvo pastovaus teigiamo slėgio sprinklerinės sistemos, ją reikia nedelsiant įsivesti, o tada dar pajungti siurblius nuo 1 kategorijos? :-O

> Jei LESTO reikalauja mokėti už galios rezervavimą, natūralu tikėtis kad
> subtiekėjas tą mokestį ar jo dalį pakabins savo klientui. Bet čia
> sutarties reikalas.

LESTO galios rezervavimas nėra problema. Problema yra ta, kad tiekėjas nori %'o už galios perrezervavimą. Mano nuomone, tai yra nonsensas. Administravimo paslauga abonentui - normalu, atskaitymai pagal patirtas faktiškai išlaidas - normalu. Bet %'as nuo monopolinės, valstybės reguliuojamos rinkos paslaugos kainos - tai jau reketas-rekete.