Tema: Re: Del nedideliu paskolu is banko
Autorius: Reaver
Data: 2011-03-24 15:37:04
Taip, bet kalba eina ne vien tik apie moca, cia kalba eina apie viska. O i
kina as neiciau, nafig man ten eit, kai namie galiu ramiai pasiziuret viska
patogiai, o kai noriu, dar ir pauze uzsidedu. :-D Bobos skirtos yra tik
dviem reikalam (pi... ir vaikus daryt), o viska apskaicivus, tas reikalas
per daug brangiai gaunasi, ir tai nepriklauso nuo to, kiek turi pinigu, bet
kuo ju turi daugiau, tuo ju daugaiu prarasi per jas (anskciau ar veliau)...
:-]

P.S. Visada yra isimciu, bet jos yra retas atvejis siais laikais...