Tema: Re: Del nedideliu paskolu is banko
Autorius: Reaver
Data: 2011-03-23 18:16:43
Na tas daiktas sezoninis, reiks tada metus visus laukt, o atpigt, tai matyt
nelabai, keli simtai gal ir jo, bet cia smulkmena...Realiai sakau, galima
grazinti tokia paskola greitai, bet as megstu ramiai, neskubant, vien del to
imciau kokiem metam, o kad galimybe bus grazinti per kelis menesius, tai
faktas, bet daikto norisi iki vasaros vidurio ar greiciau. :-)