Tema: Re: Del nedideliu paskolu is banko
Autorius: Reaver
Data: 2011-03-23 17:59:10
Dar klausimelis. Skaiciuokle pagal mano nurodyta alga duoda tik ribota
menesini mokesti, nors as realiai galiu moketi kelis kart daugiau, nei
leidzia nurodyti skaiciuokle. Bet matau apacioje paraiska individualiam
pasiulymui, ar realiai galima ta menesine suma uzkelti auksciau, nei toj
skaiciuoklej ar atiduoti per trumpesni laika, pvz si menesi turiu tiek kiek
reikia, o kita turiu 2x daugiau ir visus juos pervedu? Nes pvz as, gyvenu su
tevais ir didele algos dalis lieka man, ta parsme nereikia moketi uz pvz
buto nuoma ir panasius dalykus... Ar yra galimybe grazinti pinigus greiciau,
tarkim paimu 3 metam, o turiu galimybe ir atiduodu viska po metu ar dar
greiciau? :-)

P.S. Matau, kad palukanos kelis kart didesnes, bet 8-9% tikrai ne problema,
manau.