Tema: Re: Dël naujos mokesèiø politikos iðei
Autorius: Ninja666
Data: 2009-02-20 14:24:31
Silvano wrote:
> tai vat, kai bus scenarijus kazkoks protingas, tada ir galima kazka
> sneketi...kai sukuri prielaidas soc draudimui, tada ir reikalauk
> mokesciu...o ne bled mokekit visi, padaro visiska nesamone ir po to pamazu
> du metus galvos kaip soc draudimo sistema padaryt....
> nieko, ateis deklaravimo diena, pamatysi, kad uz savo negyva busto paskola
> vietoje 24 % galesi atimti tik 15 %, pamatysi, kad nebeturi NPD, darbdavys
> pamazins trecdaliu alga arba ismes nx, gal truputi kitaip mastyt iseis :))
> nes kai kitus smagia, tai visai netgi smagu man atrodo :)

Ai ninada lia lia - nėr čia jokios krizės. Krizė tik veltėdžiams ]:)
Greit marš dirbt, bo ir jums teks iš darvo kraustytis ;)

Juokauju :)

O apie advokatus... Na aš manau, kad per visus mokesčius aš sumoku dar
ir stipriai daugiau, negu tie kaimų advokatukai (nesupraskit klaidingai
- čia ne paniekinamoji forma), tad manau, kad kas dirba, tas uždirba :/