Tema: Re: Del naujos mokesciu politikos iseina advokatai. Kur iseina?
Autorius: pjezo
Data: 2009-02-19 13:30:48
:)
o tu imk ir sulygink kirpejo, garazinio meistro ir pan mokamus mokesciu (po sausio 1)
manau pamatysi skirtuma.
nes del advokatu:) tai nauja tvarka bus naudinga tik stambiesiems, visokiems lydeikoms ir tt.

zodziu ka ir reikejo pasakyti pamatyti-
tamsta jau pasakete
"Kur teisybe ir lygybe?"
ir si ligybe atrodo labai grazi nezinant visu niuansu...